Vanzari: 0746 927 627 | Service/Suport: 0730 250 052 | Service/Suport Mio: 026 2224 046 | Orar: L-V 09-18  | 

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Service si retur

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Daca tranzactia s-a efectuat cu carsul, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

1. GARANTIE SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:

Art 1. Societatea AROBS Transilvania Software asigura o garantie de 24 luni pentru produsul achizitionat care se acorda numai in urmatoarele conditii:

  • prezentarea produsului si a accesoriilor intacte cu carcasa originala, fara urme de lovituri, inundari, desfaceri sau reparatii executate de catre personal neautorizat
  • prezentarea garantiei in original, insotita de dovada achizitionarii produsului (factura sau chitanta).

Produsele vandute la categoria "Resigilate" beneficiaza de o garantie de 12 luni.

Art 2. Societatea AROBS Transilvania Software nu isi asuma responsabilitatea datelor memorate la terminalele ce necesita rescrierea soft-ului. De aceea va rugam sa salvati periodic datele memorate pe terminale.

Art 3. Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita:

  • nerespectarii instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul
  • greselilor de instalare si intretinere, accidentelor, neglijentei sau neatentiei in utilizare
  • incendiilor si calamitatilor naturale
  • umiditatii excesive, apei sau altor lichide care au patruns in aparat, indiferent de mijloc, atestate prin urme de lichid, oxizi, rugina etc.
  • caderilor, loviturilor, socurilor, deteriorarilor mecanice sau altor acte de violenta vizibile chiar si pe carcasa, antena, acumulator sau incarcator
  • folosirii de acumulatoare sau conectarii la surse de curent neadecvate
  • conectarii accesoriilor nerecomandate de producator si utilizarii de aplicatii (software) nerecomandate de producator
  • socurilor termice sau electrice

Art 4. Aducerea la conformitate a produsului se va face intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice , in primul rand prin repararea produsului sau prin inlocuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.

Art 5. Garantia curge de la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei defectiunii aparatului pana la data repunerii in functiune a acestuia si notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Art 6. Durata medie de utilizare este de 3 ani.

Art7. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba romana si a declaratiei de conformitate. Nu fac obiectul garantiei update-ul hartilor (clientul fiind informat asupra gradul de detaliere a hartiilor incluse in pachetul comercial) precum si update-ul versiunii sistemului de operare al aparatului.

Art. 8. Conform OUG 34/2014, cumparatorul client persoana fizica care a achizitionat produsul la distanta are dreptul de a returna produsele comandate, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre cumparator. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

Art 9. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.

Garantia se acorda in conformitate cu Lg 449/2003(r) privind vanzarea produselor si garantiilor acestora, cu Lg 296/2004 -Codul Consumului in vigoare din 1.01.2007 si cu OG 21/1992(r) privind protectia consumatorilor – modificata si completata ulterior inclusiv cu legea 476/2006 si OUG 174/2008.

2. PROCEDURA DE SERVICE

Pentru sistemele de navigatie Smailo (sisteme de navigatie, tablete, camere auto/action, car radio-uri), Tom Tom, Becker, se urmeaza pasii:

  • se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro
  • acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, defect reclamat, adresa de ridicare a coletului, persoana de contact si numar de telefon
  • la adresa specificata se va trimite firma de curierat rapid agreata pentru a ridica produsul si a-l aduce in service.
  • coletul va trebui sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa bon fiscal / factura de achizitie. Incarcatoarele produselor sunt, de asemnea, necesare.

Termenul de aducere la conformitate este de 15 zile incepand cu data la care am fost anuntati de produsul defect. Nu se trimit colete fara a se face instiintare catre Unitatea service, deoarece acestea vor fi refuzate ! Nu se trimit colete cu alte firma de curierat rapid, cu plata la destinatie, deoarece acestea vor fi refuzate!

Produsele MIO defecte se trimit la service-ul autorizat Mio in Romania, firma VSP DATA, str. Lapusului, nr. 5A, et. 3, Baia Mare, judetul Maramures, tel.: 0262 22 40 46, e-mail mio@vspdata.ro. Coletele se trimit cu Fan Courier iar plata se face la destinatie.

3. Procedura retur

Se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro sau se apeleaza unul din numerele de telefon 0364 730 907/0730 250 052

Acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, motivul returului (daca se doreste).

Se trimite coletul pe adresa Sapatorilor, nr.5 Cluj-Napoca, prin orice firma de curierat rapid (exceptie facand Posta Romana); costul transportului trebuie asigurat de cumparator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre comparator.


CONTACT:

S.C AROBS Transilvania Software S.A. (gps-auto.ro)Str. Sapatorilor, Nr. 5, Cluj-Napoca, 400409, RomaniaTelefon : 0364 730 907;E-mail : service@arobs.ro